fredag, december 06, 2013

Dagens julskit 6

Berätta om bloggarna du läser
Jag läser faktiskt inte så mycket bloggar mera, har en vanlig dags rutin med vilka bloggar jag besöker, men det har blivit lite som det blivit med det, vissa dagar hoppar jag över rutinen och vissa dagar gör jag den allt för ofta. Men jo, bloggar jag läser;


Clara Henry. Har läst hennes blogg nu i flera år, hon brukar uppdatera med youtube-klipp lite här som där. Inte några såna där vanliga klipp utan humoristiska. Hon har även fått en egen talk-show under tiden jag läst hennes blogg och nu just kommer det upp den årliga julkalender varje dag i december tillsammans med hennes pojkvän.


Simon Lussetti. Även detta är en blogg som jag följt flera år. Det här är alltså Henrys kar. Ritar mycket, bloggar om mycket vardagligt, även han har en rolig youtube-kanal. Som sagt medverkar även i den där förbaskat roliga julkalendern.


Felicia Westin. Den här bloggen har jag läst längst av alla de som jag läst. Den här bruden tar otroligt fina bilder. En riktig inspirationskälla! Hon är även otroligt vacker och har otroligt fina tatueringar och piercingar. Bloggar om det vardagliga och lite si som så kommer det upp bilder hon tagit.


Alexzandra Westin. Som ni kanske hör på efternamnet är hon syster, (storasyster) till Felicia, har också följt den här bloggen så länge jag kan minnas. Även hon tar en massa awesome bilder som man kan stirra på hur länge som helst. Hon brukar uppdatera med en massa inspirations bilder, som DIY och tatueringsinspo. Även den här besitter många tatueringar och piercingar existerar också. 

Läser även Mimmos blogg varje dag, flera gånger om dagen! Men den antar jag att ni redan har läst om här och klickat er in på någon gång..

Slutade läsa storbloggar för länge sedan, tyckte alla gick ut på samma sak och ingen kom aldrig med något nytt. Det var som sagt för flera år sedan som jag slutade lägga ner tid på att läsa de bloggarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar