måndag, december 16, 2013

Idag har jag varit på kaffe till min gudmor som jag pratade om i ett tidigare inlägg. Då jag kom hem kastade jag mej i soffan och såg en stund på tv med mamma, konstaterade att filmen inte tog min uppmärksamhet så som telefonen gjorde. Vilket senare resulterade i att jag inte hann med i svängarna i filmen. Så då bestämde jag mej att hoppa i duschen. Eftersom klockan redan var halv 11 då jag kom ut ur duschen bestämde jag mej för att idag är en perfekt dag för att vara vaken till 12. So, here I come Paradise Hotel!

Nu sitter jag och fördriver tiden genom att glida runt på facebook som en jävla stalker, lyssna till Robin Thicke's ljuva toner, bläddra igenom sug-ask, spamma folk på snapchat.. Snapchat, som jag för övrigt använt överdrivet mycket de här senaste 24 timmarna nu.. Borde tagga ner. 

Perfekt att det dök upp en ny sak på instagram då! Nu kan man spamma bilder privat åt varandra och även chatta och kommentera på bilderna, detta gillar vi.. Sååå.. se upp för helt underbart vackra bilder på instagram! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar