torsdag, januari 16, 2014

Har faktiskt ingenting att skriva om just nu, men tyckte ändå att jag kan uppdatera er lite nu då jag har tid. Inatt har jag sovit 11 otroliga timmar. Har just gjort mat, ätit och sett på gårdagens Paradise Hotel avsnitt. Har inga mer planer för mina lediga timmar den här dagen. Funderar ta en snabbdusch men vet inte om det är värt det. Eftersom vi nu har så otroligt kyligt väder och jag ägnar dagarna åt att duscha så varmt som möjligt utan att brinna upp, torkar det ut min hud som från förr är otroligt torr. Har något som kallas atopisk hud om jag inte nämnt det här tidigare. Jag duschade trots allt igår, så tycker inte heller jag är in need att duscha nu.


I alla fall börjar mitt skift om en och en halv timme och jag får sluta om 8 och en halv timme. Jag slutar alltså 9 idag för er som inte har ett matte huvud. 

Tror jag ska gå göra mina älskade katter sällskap och se på tv en stund faktiskt, hörs mera sedan då jag har något intressant att stämpla fast här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar